Общата цел е да се открият, внедрят и устойчиво развият механизми за взаимодействие и работа в мрежа на общности между предприемачи, студенти и учители в областта на предприемачеството чрез филми за разказване на казуси.
Наблягаме на връзката между предприемачи и университети, затова поканихме компанията и в партньорството асоциацията на работодателите (асоциирани партньори). Постигането на целта е свързано с ключовите подцели като:
- Установяване на силни връзки с местни предприемачи и събиране на истории от всяка страна;
- Избор на 15 истории, които да бъдат подготвени със сценарии за създаване на кратки видеоклипове с образователно съдържание и обучение на учители как да ги подготвим;
- Създаване на дигитална библиотека за казуси и разказване на истории (DigiEntreMovie);
- Предварителна продукция, производство, тестване и подготовка на преводи/субтитри на кратки образователни видеа;
- Изготвяне на Методическо ръководство за прилагане на разказването на истории в обучението;
- Въвеждане на видео истории в учебната програма на курсовете по предприемачество на партньорите.
- Събрани най-малко 30 реални истории от страните партньори;
- 12 обучени учители в подготовката на кратка форма за всеки етап от предприемаческия процес;
- Разработени поне 15 сценария за създаване на кратки видеа с образователно съдържание;
- Сайт на проекта - DigiEntreMovie, където филмите се съхраняват цифрово;
- Събрани безплатни софтуерни инструменти за създаване на кратки видеоклипове с образователно съдържание;
- 12 обучени учители за трансформиране на казуси във видеоистории;
- Поне 15 късометражни филма със субтитри;
- Проведени тестове от 30 ученици и 12 учители на късометражни филми по време на лятно училище с общ филм приготвен от тях на място;
- Методическо ръководство за прилагане на разказването в обучението;
- Надградени най-малко 6 учебни програми на партньорските курсове, свързани с предприемачеството.
Заложените в проектното предложение цели, подцели и резултати пряко съответстват на изпълнението на приоритетите към стимулиране на иновативни практики за учене и преподаване. Като популяризираме нов образователен инструмент като цифрово видео, ние се насочваме към цифрова трансформация и подкрепа на цифровите възможности на сектора на висшето образование. В допълнение, ще бъде разработена методика за трансформиране на казус във видео история, което може да вдъхнови други преподаватели да прилагат този подход като учебна практика в дисциплини извън предприемачеството.
Създаването на дигитална библиотека подпомага процесите на разпространение на цифрово съдържание във висшето образование, като му дава ново значение, а именно отворена библиотека, която насърчава творческото обучение и преподаване. Въвеждане на видео истории в учебната програма.